Dostava

Način in strošek dostave ter obdelava naročila

V ceno pošiljanja je zajet strošek ustrezne priprave pošiljke in poštnina. Obračuna se glede na zahtevnost pakiranja, težo, čas dostave in oddaljenost dostave. Za dostavo znotraj Slovenije skrbi Pošta Slovenije, za izven obravnavamo individualno. Pridržujemo si pravico, da zaradi različnih rokov dobave artiklov v naročilu, naročilo razdelimo v več pošiljk. Naročene artikle vam v tem primeru dostavimo posamično v več pošiljkah. S tem ne boste imeli nobenih dodatnih stroškov za dostavo. Pošta Slovenije večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi ali najkasneje v roku treh delovnih dni.. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo Pošta Slovenije poslala sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete oz. koga lahko kontaktirate, da vam paket ponovno dostavijo.

Račun za vaše naročilo boste prejeli v roku 24 ur na vaš e-pošni naslov s katerim ste oddali spletno naročilo.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici Trgovina Artbutik, na naslovu Levstikov trg 7 v Ljubljani

Strošek dostave

Tabela stroškov dostave in osebnega prevzema je odvisen od velikosti paketa. Mali paketi so paketi manjših dimenzij in so lahko težki le do 31,5 kilogramov. Veliki paketi pa so paketi z artikli večjih dimenzij in teže nad 31, 5 kilogramov.

Plačilo ob dostavi

Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju. Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte, lahko pa jih pokličete, da vam pošiljko ponovno brezplačno dostavijo. Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam dostavljavec Pošte Slovenije želi dodatno zaračunati provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, je niste dolžni plačati. Če dostavljavec vztraja pri proviziji, naj ponovno preveri znesek odkupnine, saj je vplačnina plačana po pogodbi. Znesek za odkupnino je enak znesku za plačilo, ki smo ga posredovali mi.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih oz. nedobavljivih artiklih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim. V kolikor vas ni bilo na naslovu za dostavo in ste prejeli obvestilo, da vas pošiljka čaka na pošti, lahko kontaktirate naslovno pošto, ki vam pošiljko ponovno brezplačno dostavi. Zaradi različnih dobavljivosti artiklov je naročilo lahko razdeljeno na več odprem (pošiljk). Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.